دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سردار معروفی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی با شهادت بزرگانش در برابر ظالمان و مستکبران عالم سر خم نمی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار حسین معروفی طی سخنانی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، معاون عملیاتی فرمانده سپاه اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که ما عاشورایی هستیم و در این مکتب ما از امام حسین(ع) یاد گرفته ایم که هیچ گاه در برابر ظلم سکوت نکرده و شعار هیهات مناالذله را سر می دهیم.

وی همچنین با تأکید بر این که بی شک جبهه مقاومت اسلامی با شهادت بزرگانش در برابر ظالمان و مستکبران عالم سر خم نمی کند، افزود: همچنان نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در جامعه هستیم و برای محو مستکبران و صهیونیست ها چاره ای جز تأسی به این فرهنگ و مکتب نداریم.

وی با بیان اینکه آن چیزی که می‌توانیم با نشر کتاب در جامعه به وجود آوریم، استحکام است، گفت: صبر، مقاومت و ولایت پذیری زاییده دفاع مقدس است.

علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب ایران نیز در این مراسم با اشاره به عرضه ۵۰ هزار نسخه کتاب در این نمایشگاه ابراز داشت: در این کتاب‌ها در زمینه حال و روزهای دفاع مقدس و منطقه صحبت شده است.

وی با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه دغدغه‌هایی داشتیم، از مسؤولان مازندران برای اجرای کنگره دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم درباره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز اطلاع رسانی بهتری صورت گیرد.

رمضانی همچنین با تأکید بر این که از فضای مجازی برای تبلیغ کتاب باید استفاده شود، افزود: دفاع مقدس و مقاومت تاریخ گذشته نیست بلکه موضوع حال و روز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha